Friday 12 July 2013

Give me freedom !

   Tolong laa bagi saya kebebasan ,tlongg laa .mohon sesangatt .
saya dah besar lhaa ,bukan anak kecik lagi mak .sekarang saya rasa tepiggir .manamana nak pergi kena je ditanye .apasal nie ?tak suke lha ,tahu saya nie mcam anak angkat .tapi perlu ke sya dilayan macam tuu ?mana kasih sayang yang mak bagi ?dah hilang kee ?tahu mak lebihkan dia dari saya ,habis saya ni tunggul lha?even mmg saya bodoh .terima kenyataan jela .dah jenis mcam tuu .lain kali ajar lha dari kecik ,tapi seingat saya dari kecik pung same jee .takpelah .kesabaran masih ada .terima kasih mak .walau apa jua sekali pun layanan yang mak bg .saya hargai .terima kasih kerana besarkan saya .halalkan makan minum dan susu mak untuk saya ekk .sayangg mak <3 assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment