Thursday 11 July 2013

Ada makna ke takde makna ?--''

Huh ,lepas satu satu masalah datang .Takpelah ,ni semua mungkin dah dugaan bg aku .kan ?redho jelaa ,:) .ekceli sekarang aku dah keluar asrama yang aku sayang tuhs .sekarang ni pulak duk kat umh jee ,skolah asal balikk .boleh aa tahann tapi lagi best skolah sanee .
Haa ?nak tahu apa sebab aku keluar asrma ? No no ,sorry lha yang tu aku taleh bgtahu ,secret .
pape pung ,ni aku buat satu pengorbanan besar untuk dia .daripada dia kaluar asrama baikk aku  jee .sbb dia baru form 1 .xpee .aku taknak besarkan masalah nii .k ?stop here .tp ramai cakap tak kesian kawan2 aku kee ,tulah nilah .hmm :/ .bukan ,ingt aku ni nak sangat ke pindah camtu jee ?ribut takde ,hujan batu takde ttbe aku pindah kan .aku pindah sbb ade reason dea .and aku masih sayangkan skolah too .aku terpaksa pindah kau tahu tak ?tolong paham aku .
  Awak ,saya dah pergii .oergii jauh dari mata awak .awak xnampak apa saya buat .tapi hati awak nampak apa saya buat dan apa saya rasa  .tolong jangan kecewekan saya bila saya takde nii .awak dah bebas sekarang .tp saya taknak awak berubah .tujee .
 pasir pantai pun berubah apatah lagi manusia wakk .itu yang saya takot .takpelah .awak jaga diri awak elok2 .think positive .open minded :D .kbaii .

No comments:

Post a Comment