Sunday 18 November 2012

Semuanya Cun Saja^^

     Hello3 ,,^^ ..saya disini ..korang sihat ?hehe ,saya disini sihad jee...;) ...
lepas dua tiga hari ni dunia baru saya dah berubah ..saya dah 
tinggalkan semua yang saya tak perlukan tuhs..sekarang dah
 OK!..hehe ..btw ,saya nak mintak maaf bnyak2 kat kenkwan semua 
termasuk family saya!.;( ..salah silap saya semuanya harap dimaafkan ..
yang lepas tu lepas lah ekk ..takmo ungkit2 kan lagyy..and saya nak bebas!
bebas dari segele gelnyee..Wuuu! ..aum3 ,,AKU TETAP AKU! Agi idup agi ngelaban
kan !haha..sejarah T2 tu jgan lupeee...haha ,,lex2 ..Bananana!..
Iesz?no iesz dah sekarang ..Lisa pulakk..maksud lisa bukan nak suruh buang jaoh2 ..cume 
xmuh di ingat ingatkan..tapi xpe ,,kalo korang yng still tk bese pggil cm tuu..paggil iesz
lagi pun xpe...tak kesah pom ..(Y) ..ok lah ,sayng ko guys .1 kawan Jngan Lupa! Ohhyyeyyhh! ^^

No comments:

Post a Comment