Monday 19 November 2012

Dari Mata Turun Ke Haty ..;)

CINTA DALAM HATI ..

   CINTA ..kenapa kau hadir kepada diriku dalam saat begini??
SAAT YANG BELUM KU KENAL DIRINYA ..DAN SAAT
 DIRINYA JUGA MASIH BELUM MENGENALI DIRI KU..
KENAPA??CINTA MENJAWAB ..'Aku datang tak mengenal
 erti masa mketika dan juga waktu..'Aku datang kerana perwatakannya 
yang sangat memikat hati..''Senyumannya..''Manis rupanya..''Dan perwatakannya
 yang lemah lembut ..''Manja ,,""dan juga penyayang ..''Kenapa
 kau mahu menalikan kehadiran aku ??'Bukankah hadirku ini membuatmu 
ceria??''YA MEMANG BENAR MEMBAWA BAHGIA ...
TAPI?ADAKAH DIA AKAN MENERIMA AKU?SELEPAS 
AKU NYATAKAN CINTA AKU KEPADANYA ?
AKU TELAH BERANIKAN DIRIKU UNTUK MELUAHKAN
 SEGALA ISI HATIAKU..MUNGKIN JAWAPANNYA?
 YA..MUNGKIN JUGA ..TIDAK..TAK APA LAH..WALAU APA
 SKALI JAWAPANYA ..AKU TERIMA DENGAN TABAH..
   Awak ,,saya suka awak sejak dari pertama kali saya kenal awak..Saya suka akan perwatakan awak yang lemah lembut ,penyayang dan penyabar itu..Saya jatuh hati pada awak..Saya 
sukakan awak..Saya cintakan awak selama ni..Maafkan saya kerna saya tak beritahu ..sebb saya tahu siapa saya..saya mgkin tak sesuai dengan awak ..tetapi saya mmpunyai satu hasrat
 yang saya simpan didalam hati...iaitu..memiliki awak..dan menjadi teman hidup awak selamanya...;)

No comments:

Post a Comment