Saturday 15 September 2012

Sedihh jugakk..=(


         Salah seorang dari mereka dah nk tinggalkn aku dan membe2 yg laennn...=(

  Alahaii ,,dlm gmbar tuu iaitu popuan yg dux sblah kiri...Syamieza..=) ..dia dah nk pinda 6ti bulan 10 kodd...ntahh..kurang pasti lhaa..asl kau kne pegy jugakk sewel??aishh,,tak best la kalo ko xde..6ti cpe yg nk bermnje mnje ng aku ..cpe yg nk beromntik mantik ng akuu..buat lawak ponn xde daa..cume tggal intan jee...smpai aty kau kann...huuu ,ny yg buat aku sedihh ny...='(...aku still sbar agy..p xpe ,aku nk ucapkan trime kaseh kt ko sbb jd kwan aku auww..aku xkn lupekan mg...!..p ko kne ingt jugakk ble ko da pindah jgan lupe plak membe2 kau kt pake nyhs..neyh syg neyhss,,hahaha...kwann jee kann...booooOO..kalo ko singgah pake ke bak balik arw ole-ole dri pinang uhh..jerukk kerr..nsi kandar xpe dohh..hahah..jgn wak blik mamak kt sne dahh...-grau-..-.-...aku syamm mg gilee..haha ,,watlekk ,,don't forget all your frenss..=) ...kbyee .GUDLUCK PMR mg utk taOn hdpan...breh?..kchouw luee...

No comments:

Post a Comment